Artikel ruilen of retourneren?

Ons standaardbeleid

Tevredenheid met u is de topprioriteit voor een langdurige zakelijke relatie tussen ons. We bieden een retourbeleid voor klanten die niet tevreden zijn met hun producten.

We kunnen geen annulering accepteren voor producten die al zijn verzonden. Als u uw bestelling wilt annuleren of wijzigen. Denk er over na. Als u erop staat, wacht dan tot u uw bestelling heeft ontvangen of neem contact met ons op, wij sturen u verdere instructies.

Als er een probleem is met uw bestelling of als het product dat u heeft ontvangen niet overeenkomt met de beschrijving, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Vertel ons over een probleem met je bestelling en we geven je instructies, bijvoorbeeld om te ruilen of terug te betalen. Neem eerst contact met ons op voor het retouradres, aangezien retouren niet worden geaccepteerd zonder een retourautorisatie.

 

DETAILS

* Artikelen moeten binnen 60 dagen na aankoop worden geretourneerd.

* Artikelen moeten ongebruikt zijn en alle originele tags bevatten.

Inclusief alle originele verpakkingen. Plaats de goederen in de originele doos en stuur de goederendoos naar een aparte verzenddoos (originele leveringsdoos of verzenddoos zonder zichtbare etiketten). Geef bij uw retourzending de volgende informatie op: accountnaam, adres; schip op naam, adres; ordernummer; reden om terug te keren.

* Het item is uw verantwoordelijkheid totdat het ons bereikt. Ik raad u oprecht aan het pakket terug te sturen via de trackingmethode.

* Na ontvangst van het geretourneerde product sturen wij u een bevestigingsmail.

 

Uitwisseling

We beginnen onmiddellijk met het verwerken van uw vervangende goederen en sturen u een nieuwe orderbevestiging en verzendbevestiging per e-mail. We hopen dat je er de tweede keer van zult genieten, of het nu gaat om het vinden van de juiste maat, breedte, kleur of stijl, of een heel ander product.

Voorzichtigheid:

Afhankelijk van uw specifieke situatie wordt het aankoopbedrag van uw vervangende artikel in rekening gebracht. Neem contact op met de dienst voor meer informatie.

 

Terugkeren

De zinnen zijn ook eenvoudig. Kiest u voor restitutie, dan storten wij het betaalde bedrag terug. Restitutie vindt plaats via de originele betaalmethode binnen 5 werkdagen nadat het geretourneerde product is ontvangen.

Voorzichtigheid:

1.Helaas kunnen we de versnelde verzendkosten die aan uw oorspronkelijke bestelling zijn toegevoegd, niet terugbetalen.

Op de terugbetaling wordt 2,20% administratiekosten in mindering gebracht.

3. de klant moet 20% verzendkosten toevoegen voor vervanging van de verzendkosten als het pakket niet kan worden afgeleverd vanwege onjuiste informatie in plaats van kwaliteitsproblemen.

4. Het kan een week of twee dagen duren voordat uw terugbetaling is verwerkt en ten minste één betalingscyclus voordat het tegoed in uw account wordt weergegeven.

 

Ik heb hulp nodig?

Schrijf ons of neem contact met ons op voor informatie over bestellingen.